Wikia

Defensieweb wiki

Bleekscheten

2.880pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

'Bleekscheten' zijn mensen zonder kleur. Vaak zijn zij erg arrogant. Zij zijn slecht bestand tegen de zon.

Oorsprong van de naam bleekschetenEdit

Bleekscheten heten bleekscheten omdat ze er bleek uitzien (DUUUUUUUH!), en veel darmgassen produceren. Dit komt omdat bleekscheten vooral ver van de evenaar wonen op plekken waar weinig fruit groeit. Daardoor krijgen bleekscheten te weinig vezels binnen. Dit vezeltekort veroorzaakt verstopping en gasvorming.

Ontstaan van de bleekschetenEdit

Bestand:Bleekscheet cartoon.jpg

De eerste vijf dagen kleide God de hemel, aarde, planten en dieren uit hoogwaardige boetseerklei uit de vakwinkel. Toen hij op de zesde dag aan de mens wilde beginnen was de klei op. In plaats daarvan nam hij maar een restje witte boenwas die hij nog in de kast had liggen. Evam, de eerste mens die God op aarde zette, smolt dan ook meteen in de zon[1]. Gelukkig had God ook nog wat restjes verf staan in de kleuren zwart, bruin, geel en rood. Daarmee verfde hij de mensen, zodat ze tegen de zon beschermd zouden zijn. Maar toen de verf op was, waren er nog wat mensen over. Die zette hij toen maar in de koude gebieden op aarde, zodat ze niet zo snel zouden smelten.

Soorten bleekschetenEdit

Er zijn grofweg vier soorten bleekscheten: de zelfhaters, de de-anderhaters , de onverschilligen en de roodharigen.

  • De 'zelfhaters' beseffen terdege dat ze maar een minderwaardige mislukking van God zijn en hebben daarom een enorme hekel aan zichzelf en doen alles om de gekleurde medemens te helpen. Wat nogal onzinnig is want de gekleurde medemens is veel sterker en heeft helemaal geen hulp nodig. Dit soort bleekscheten stemt meestal op linkse partijen en luistert graag naar zogenaamde wereldmuziek.
  • De 'de-anderhaters' weten diep van binnen ook wel dat ze maar een minderwaardige mislukking van God zijn maar overschreeuwen dit door hard te roepen dat ze superieur zijn. Hun frustratie bezorgt hen een sterke haat tegen mensen die niet zo bleek zijn als zij zelf. Deze groep doet alles om gekleurde mensen het leven zuur te maken, en ze zelfs uit te roeien. Wat nogal onzinnig is want de gekleurde mens is veel sterker en kan helemaal niet door de bleekscheten bedreigd worden. Dit soort bleekscheten stemt meestal op rechtse partijen. Ze luisteren graag naar gabberhouse of Wagner.
  • De onverschilligen kan het allemaal niet schelen en zijn best tevreden in de koude regionen. Deze groep staat ook wel bekend als zwevende kiezer en luistert graag naar middle-of-the-road top40 muziek.
  • De Roodharigen is een verschillende soort bleekscheet. de roodharige onderscheid zich van andere bleekscheten door zijn opvallend rood of oranje haar, en zijn rode vlekken op zijn gezicht. roodharige worden vaak ook verward met vampieren, doordat ze zeer slecht tegen zonlicht kunnen.

Voetnoten Edit

  1. Sjabloon:Noot Adam was dus niet de eerste mens op aarde, maar God heeft dit feit uit Genesis gecensureerd omdat hij niet wilde dat de mens zou weten dat hij feilbaar was.ja:白人

Around Wikia's network

Random Wiki